Cinematic Spillover: Recenzii scurte de Godzilla: Regele monștrilor și întotdeauna să fie meu.

Iată câteva recenzii scurte despre filmele care vor fi lansate la teatrele din San Antonio sau pe Netflix 31 mai.

Este, de obicei, foarte interesant atunci când comediilor talentați și stabiliți li se dă ocazia pentru prima dată pe o scenă mare de a-și scrie propriul lor scenariu ca o comedie romantică pentru a vedea dacă pot să-l împrospăteze. În ultimii ani, comedia ca Amy Schumer cu Trainwreck, Kristen Wiig cu Bridesmaids și Kumail Nanjiani cu The Big Sick, s-au dovedit a avea o voce unică când vine vorba despre manevrarea în jurul relațiilor pe propriul lor mod plin de umor. În concursul "Always Be My Maybe", care include, în coloana sonoră, melodia "Always Be My Baby" de la Mariah Carey, comedia Randall Park și echipa americană Housewife, Ali Wong, un scenariu atrăgător și ascuțit din perspectiva personajelor asiatice. Park și Wong joacă rolul lui Marcus și Sasha, prieteni din copilarie și iubiți care se reunesc după ce se îndepărtează de mai mulți ani. Acum, adulții, Marcus și Sasha se află în locuri complet diferite în viața lor. Sasha a devenit un bucătar de renume în New York. Marcus mai trăiește încă acasă în San Francisco cu tatăl său văduv. Deși scânteile nu zboară automat când viața lor se intersectează din nou, istoria lui Marcus și a lui Sasha îi ține legată în timpul vizitei lui Sasha la Cali, unde deschide un nou restaurant. Cei doi prieteni își dau seama că au fost făcuți unul pentru celălalt sau au trecut prea mult timp pentru a reaprinde orice romantism? Always Be My Maybe nu este în întregime original și uneori se stabilește pentru câteva tropes ușor, dar Park și Wong sunt o pereche fermecătoare pe ecran și au scris un script care este amuzant și cultural demn de remarcat. Dacă sunteți în continuare pe gard, aici este clinkerul: Actorul Keanu Reeves (Speed) are un cameo ciudat ca o versiune fictivă a lui și își fură ambele scene. Dacă Keanu nu te poate face să cânte ceva timp de 101 minute, vom recunoaște o înfrângere. Always Be My May debutează pe Netflix 31 mai.

Spillover cinematic recenzii scurte Godzilla

Oh, cum au căzut cei puternici. În timp ce renașterea oficială a șopârlei mari, cunoscută sub numele de Godzilla, a avut loc în 2014, când regizorul Gareth Edwards a modernizat monstrul iconic pentru teatru, stilul vizual vizual inspirat de Edward nu a fost suficient pentru a considera un succes plat. Totuși, a fost o îmbunătățire uriașă în comparație cu versiunea jenantă a lui Roland Emmerich din 1998, astfel încât majoritatea fanilor japonezilor kaiju erau mulțumiți de renaștere și de faptul că Hollywoodul a început să pregătească filme de urmărire în curând. Din nefericire, in primul dintre acele sequeluri, Godzilla: Regele Monstrilor, co-scriitor / regizor Michael Dougherty (Krampus), bate franciza in cativa pasi, cu un eșec de titan. După ce mizeria incoerentă a lui Dougherty și co-scriitorul Zach Shields (Krampus) face cu regele monștrilor, meciul de greutate al lui Godzilla vs. Kong de anul viitor, pe care și l-au scris, pare mult mai puțin atrăgător. În noul mashup al monștrilor, care conține o serie de vechi nemernici ai lui Godzilla, inclusiv Mothra, Rodan și Ghidorah cu trei capete, povestea se ridică la cinci ani după aplatizarea San Francisco în blockbuster-ul precedent. Conducătorii personajelor umane blande sunt părinții divorțați Mark Russell (Kyle Chandler) și Dr. Emma Russell (Vera Farmiga) și fiica lor adolescentă Madison (Millie Bobby Brown).

Despre Spillover cinematic recenzii scurte Godzilla

Când Emma și Madison sunt răpiți de ecoteroristul Jonah Alan (Charles Dance), ca să poată lua mâinile pe un dispozitiv care poate comunica cu monștrii, Godzilla trebuie să se ridice din nou la provocare și să salveze un oraș major din distrugerea totală. Fanii francizei ar putea susține că Godzilla este vedeta unui fel de film de vară mare și nemaipomenit, în care telespectatorii ar trebui să poată să vadă și să se bucure fără minte de o serie de lupte monștrilor generați de calculator pentru câteva ore, dar narațiunea complicată , caracterele uitate și distragerea aspectului nebulos al regelui monștrilor este în totalitate prea mult pentru a fi ignorat. Până când Godzilla devine încărcat literalmente cu energia nucleară în actul final, cei care au decis să nu-și verifice creierul la ușă ar putea să se afle într-o comă cinematică. Godzilla: Regele monștrilor se deschide la nivel național la 31 mai.

Știri divertisment oferite de:

Cool Clubbing

Alătură-te comunității noastre aici: